Leasys – kierujemy się twoim bezpieczeństwem
Najczęściej zadawane pytania
1. JAK WYGLĄDA PROCEDURA DOSTAWY POJAZDU?
Gdy Twój samochód będzie gotowy do odbioru zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo. Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu uzgodnionym w trakcie podpisywania Umowy. Przy odbiorze auta konieczne będzie przedstawienie dokumentu tożsamości i ważnego prawa jazdy. Przypominamy, że klient zobowiązany jest do zweryfikowania zgodności pojazdu z zamówieniem.
2. CZY OSOBY TRZECIE MOGĄ UŻYTKOWAĆ SAMOCHÓD WYNAJMOWANY W LEASYS?
Klient zobowiązuje się do nieoddawania Pojazdu do używania osobom trzecim, chyba że za pisemną zgodą Leasys. Klient może w każdym przypadku oddać Pojazd do używania członkom rodziny.
3. CZY MOGĘ WYJECHAĆ SAMOCHODEM WYNAJMOWANYM W LEASYS ZA GRANICĘ?
Aby podróżować po krajach Unii Europejskiej i krajach Strefy Schengen trzeba mieć na pokładzie pojazdu zaświadczenie o ubezpieczeniu potwierdzające wypełnienie obowiązku ubezpieczeniowego. W krajach spoza UE i Strefy Schengen obowiązkowe jest posiadanie Zielonej Karty. W każdym przypadku musisz przynajmniej 14 dni wcześniej zgłosić chęć wyjazdu zagranicznego do Leasys. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem 00 800 33 44 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com .
Pamiętaj, że numer 00 800 33 44 22 00 nie jest dostępny z zagranicy. Będąc za granicą możesz się skontaktować z Działem Obsługi Klienta Leasys dzwoniąc pod numer +48 22 104 33 64.
4. GDZIE MOGĘ SERWISOWAĆ MÓJ SAMOCHÓD?
Jeśli Twoja umowa obejmuje usługę serwisu i napraw lub serwis opon, skontaktuj się z infolinią Leasys pod numerem 00 800 33 44 22 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:30). Nasz Operator wskaże Ci najbliższy autoryzowany serwis Leasys. Jeśli Twoja umowa nie obejmuje obsługi serwisowej, umów się na wizytę w najbliższym autoryzowanym serwisie producenta.
5. CHCĘ WYMIENIĆ OPONY W MOIM SAMOCHODZIE. Z KIM POWINIENEM SIĘ SKONTAKOWAĆ?
Warunkiem skorzystania z tej usługi jest posiadanie w pakiecie obsługi opon. Możesz wtedy skontaktować się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 33 44 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com .
Jeśli nie posiadasz obsługi opon, a jesteś zainteresowany usługą, zachęcamy również do modyfikacji umowy, kontaktując się Obsługą Klienta Leasys. Nasz Operator przekaże Twoj wniosek do odpowiedniego Działu, który skontaktuje się z Tobą i przedstawi Ci ofertę.
Jeśli nie posiadasz obsługi opon, a jesteś zainteresowany usługą, zachęcamy również do modyfikacji umowy, kontaktując się Obsługą Klienta Leasys. Nasz Operator przekaże Twoj wniosek do odpowiedniego Działu, który skontaktuje się z Tobą i przedstawi Ci ofertę.
6. MÓJ SAMOCHÓD MIAŁ AWARIĘ. KTO MOŻE MI POMÓC?
Jeśli Twoja umowa obejmuje usługę assistance, skontaktuj się z Pomocą Drogową Leasys pod bezpłatnym numerem 00 800 33 44 22 00 (z zagranicy pod numerem +48 22 104 33 64). Nasze Centrum Operacyjne Leasys zorganizuje usprawnienie pojazdu w miejscu jego unieruchomienia lub, jeżeli nie jest to możliwe, zorganizuje holowanie do najbliższego warsztatu współpracującego z Leasys. Infolinia jest dostępna 24/7.
7. GDZIE POWINIENEM ZGŁOSIĆ SZKODĘ?
W przypadku każdej szkody należy wypełnić Formularz Zgłoszenia Szkody (dokument dostępny na naszej stronie internetowej www.leasys.pl w zakładce „Przydatne dokumenty” lub poprzez kontakt z Obsługą Klienta). Formularz należy odesłać na adres e-mail szkody.pl@leasys.com w ciągu 3 dni od zdarzenia. W sytuacji, gdy miał miejsce wypadek lub kolizja drogowa zalecamy powiadomić policję. W określonych przypadkach (np. kolizja drogowa z udziałem innego uczestnika ruchu, gdzie trudne jest ustalenie na miejscu zdarzenia odpowiedzialności za szkodę lub istnieje przypuszczenie, że zostało popełnione przestępstwo) należy bezwzględnie wezwać na miejsce zdarzenia policję.
8. MÓJ SAMOCHODÓW ZOSTAŁ SKRADZIONY. Z KIM POWINIENEM SIĘ SKONTAKOWAĆ?
W przypadku kradzieży pojazdu, użytkownik zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłoszenia zdarzenia Policji. Należy również wypełnić Formularz Zgłoszenia Szkody (dokument dostępny na naszej stronie internetowej www.leasys.pl w zakładce „Przydatne dokumenty” lub poprzez kontakt z Obsługą Klienta). Formularz oraz skan pisma uzyskanego z Policji należy odesłać na adres e-mail szkody.pl@leasys.com, a oryginały dokumentów pocztą tradycyjną kierując pismo na adres Leasys Polska Sp. z o.o., Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa. Jeśli nie posiadasz ubezpieczenia z Leasys, to poinformuj również swojego ubezpieczyciela.
9. OTRZYMAŁEM FAKTURĘ ZA MANDAT. Z KIM MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ W CELU DALSZYCH WYJAŚNIEŃ?
Każdy użytkownik jest odpowiedzialny za koszty parkowania samochodu, mandaty służb miejskich i policji oraz wszelkie inne kary i opłaty administracyjne wynikające z niestosowania się do obowiązujących przepisów prawnych w kraju i za granicą. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących faktury za mandat skontaktuj się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 33 44 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com - nasz Operator przekaże Twoje zapytanie do odpowiedniego Działu, który udzieli Ci wszystkich niezbędnych wyjaśnień.
10. POTRZEBUJĘ KOPII FAKTURY. Z KIM POWINIEN SIĘ SKONTAKTOWAĆ?
Skontaktuj się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 33 44 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com . Prześlemy Ci kopię faktury na podany przez Ciebie adres e-mail.
11. CHCĘ DOKONAĆ ZMIANY WARUNKÓW KONTRAKTU - Z KIM POWINIENEM SIĘ SKONTAKTOWAĆ?
Skontaktuj się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 33 44 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com . Nasz Operator przyjmie Twój wniosek i prześle go do odpowiedniego Działu, który zadba o to, by przekazać Ci wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany warunków umowy.
12. CHCĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ. W JAKI SPOSÓB MOGĘ TO ZROBIĆ?
Reklamacje można składać w następującej formie:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@pl.leasys.com
- pocztą tradycyjną kierując pismo na adres Leasys Polska Sp. z o.o., Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa
- telefonicznie pod numerem 00 800 33 44 22 00