Produkt
Przejrzyste dane o emisji
Od 1 września 2017 roku część nowych pojazdów osobowych otrzymała homologację uwzględniającą bardziej miarodajne, bliższe rzeczywistości pomiary zużycia paliwa i emisji CO2 w cyklu WLTP (ang. Worldwide Harmonised Light-Duty Vehicle Test Procedure - światowa zharmonizowana procedura badania pojazdów lekkich). Z dniem 1 września 2018 roku pomiary w cyklu WLTP całkowicie zastąpiły poprzednią procedurę pomiarową w cyklu NEDC (ang. New European Driving Cycle - nowy europejski cykl jazdy) i obowiązują dla wszystkich nowych samochodów osobowych.
Eko technologie/e-mobilność
BlueInjection
BlueInjection
Nasze silniki diesla wykorzystują technologię BlueInjection, czyli selektywnej redukcji katalitycznej, wykorzystującej bezzapachowy wodny roztwór mocznika AdBlue®1. Umożliwia on skuteczną redukcję emisji tlenków azotu w celu oczyszczenia spalin. Niewielkie ilości płynu AdBlue® wtryskiwane są bezpośrednio do strumienia spalin w układzie wydechowym, gdzie pod wpływem reakcji chemicznej szkodliwe tlenki azotu przetwarzane są na nieszkodliwe dla środowiska lotny azot i parę wodną.
1 AdBlue® jest zarejestrowanym znakiem towarowym Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Motoryzacyjnego (Marke des Verbands der Automobilindustrie e.V.).
BlueInjection
Nasze silniki diesla wykorzystują technologię BlueInjection, czyli selektywnej redukcji katalitycznej, wykorzystującej bezzapachowy wodny roztwór mocznika AdBlue®1. Umożliwia on skuteczną redukcję emisji tlenków azotu w celu oczyszczenia spalin. Niewielkie ilości płynu AdBlue® wtryskiwane są bezpośrednio do strumienia spalin w układzie wydechowym, gdzie pod wpływem reakcji chemicznej szkodliwe tlenki azotu przetwarzane są na nieszkodliwe dla środowiska lotny azot i parę wodną.
1 AdBlue® jest zarejestrowanym znakiem towarowym Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Motoryzacyjnego (Marke des Verbands der Automobilindustrie e.V.).